Lastgatan 19 254 64, Helsingborg    042-15 17 18

Garanti

Garanti

Läs mer om vår Nöjd-kund-garanti

Nöjda kunder

Det viktigaste för i stort sett vilket företag som helst, särskilt hantverksfirmor som just måleriföretag, är att lämna sina kunder helt och fullkomligt nöjda efter avslutat uppdrag. Det är så ordet om ens firma sprider sig och kundkretsen ökar. Om någon kund är missnöjd med det arbete man gjort kan det ge katastrofala följder för måleriföretaget.

Nöjd-kund-garanti

När du köper tjänster av oss på Leif Olssons Måleri AB så får du ta del av Nöjd-kund-garantin som alla Målarmästarnas medlemmar har möjlighet att erbjuda sina kunder. Om något inte känns väl genomfört så erbjuds man en gratis, opartisk besiktning och sedan tillrättning av det som avgörs vara brisfälligt gjort. Garantin gäller för hela två år efter utfört arbete.